He was a mess, they picked him up and poured him from his boots - And he ain't gonna jump no more.


Band of brothers. Jag tror inte jag vill lista namnen på alla på grund av risken för platsbrist.

Ni får ett levnadstecken från eder skribent här och nu. Jag har inte särskilt mycket att skriva men imorgon är det dags för Umeås skivmässa som infaller två gånger per år, så imorgon lär jag kunna uppdatera med lite inköp.

De senaste dagarna har jag spenderat med att återse Band of brothers, och det är så PERFEKT. Därför, mina vänner, ska jag återgå till denna syssla. Det är dåligt väder ute med iskyla och regn, så jag tycker att jag inte behöver känna direkt skam över att slöa framför en bra serie. Återkommer imorgon eller på Måndag! :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Tack! Jag behöver all mental styrka jag kan få just. ^^



Tycker du också om dem?! :D Nu blir jag ju nästan tårögd, för det är inte många som jag känner som har hört talas om dem. Och det är ju en skam.

2012-05-06 @ 14:34:37
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0