Some kind of solitude is measured out in you - you think you know me but you haven't got a clue.

Oj vilken lugn dag det har varit. Känner mig lite sjuklig med halsont ackompanjerat av huvudvärk och är allmänt sliten, så jag har spenderat dagen med att lyssna på musik, dricka té och kladda lite på en gammal teckning. Jag insåg att alla mina teckningar som jag har färdigställt i år är på Paul McCartney och det kändes inte helt rätt, varpå det blev en något missbildad (på teckningen, that is!) George Harrison istället. Vi får se vad nästa teckning blir, när det inträffar. Jag älskar att titta på andras konst men verkligen inte på mitt eget kladdande - speciellt inte efter en tur på deviantart. Ugh. Nåväl, vad kan man förvänta sig då man var ett hårstrå (ja, jag vet att det är en hårsmån egentligen . . ) ifrån att få IG i bild egentligen!


Leker lite med min teckning hos picnik i ren uttråkning.

Ska sitta och göra en provheader senare ikväll, men vi får se om jag lägger in den. Jag trivs ganska bra med den jag har nu men det känns onekligen som att det börjar bli dags för lite nya bilder!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jaha oj :O Där ser man. Fast det kan ju vara så i bland faktiskt att blir det -alldeles- för mycket så orkar man inte till slut. A man (woman) can only take so much :P Det finns en gräns liksom. Jag ska fortsätta kämpa i alla fall. Hehe. Tackar :)

2012-03-10 @ 00:19:01
URL: http://maandel.blogg.se/
Postat av: EVELINA - art & photos

sv; yes ;D ja med :)

2012-03-10 @ 01:05:57
URL: http://evelinaahli.blogg.se/
Postat av: Bea

Hårstrå ifrån ett IG eller ej, så tycker jag att du är riktigt duktig. Jag gillar ditt sätt att måla.



Sv: Jo, det var när jag såg bilden du lagt upp. Jag hade inte varit inne på datorn eller sett på TV eller varit i närheten av en tidning, så jag hade inte hört någonting, så det var därför jag frågade/utropade utifall om du skämtade. Känn dig inte som det, det var betydligt "trevligare" än om jag skulle ha fått höra det från en känslolös nyhetsrapport.



Haha, jag älskar Så ska det låta! Visserligen ser jag nästan aldrig på TV, så jag har inte sett så mycket av Settman, men det lilla jag har sett har jag tyckt varit roligt. Även om Peter Harryson är favoriten, av enbart nostalgiska skäl. Äsch, kan de inte Beatleslåtar, så är det deras förlust i slutändan. ^^



Jo, det är ju som mer i centrum som bilarna hamnar i kö och står och fiser gaser. Men de är ju i alla fall på rätt väg med att bygga fler rondeller. Haha, ja, då kan det ju bli lite farligt med rondeller, om ingen vet hur man kör i dem. ^^



Jag ber förresten om ursäkt om jag har skrivit helt tokigt någonstans. Är dödstrött, men jag har försökt att se till att inget är heltokigt formulerat.

2012-03-10 @ 03:01:45
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja. :) Haha, samma här, fast med headern! Ja, precis, speciellt med tanke på deras influenser från svarta artister så hade det ju varit ett extremt hyckleri att bidra till rasism mot svarta... dessutom fick dem väl arrangörerna att åka ut ur sin rasistbubbla (lite i falla) också. Klart att BEATLES satte tryck på dem liksom! Gud vad mycket fint dem gjort för världen.

2012-03-10 @ 03:16:17
URL: http://rivnamorotter.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, det gör ingenting, förstod nästan det. :) Ja, liksom hur illa gjort är det inte mot djuret att bara slänga det när det väl dött? Samtidigt kanske man bidrar till modet om någon typ "åh, gud vilka fina mockaskor". Får väl förklara för den personen då att man inte ska stödja pälsindustrin idag och att jag bara bär skorna för att djuret åtminstone inte ska ha dött i onödan eller nåt!

2012-03-11 @ 00:42:55
URL: http://rivnamorotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0