Don't want no music but, they're making you sick with some awful noises that may get played.

Ugh, jag ber om ursäkt för att min uppdatering är superdålig just nu. Jag har bara så otroligt mycket att göra! Dubbla körlektioner, söka säsongsanställning, söka höstens utbildningar som öppnar idag och eventuellt sommarens kurser som stänger idag samt ringa och rapportera in sökta jobb till arbetsförmedlingen . . Det var nog ett dåligt drag tidsmässigt att sitta hos frisören två och en halv timme igår - men ack så uppskattat av min risbuske till hår som behövde färg och trimmning. Dock så dras jag med kronisk huvudvärk och magsmärtor samt illamående vilket med all säkerhet är ett dåligt omen inför min stundande körlektion 14.50. Alla lektioner med den nya körskolan har varit positiva och bringat mig stora framsteg, men idag är det backning runt hörn och backning överhuvudtaget är min absolut största svaghet. Någon gång ska väl vara den första så jag siktar på att känna på det och ta det lugnt idag samt att försöka undvika att plocka av stötfångaren från någon bil jag backar emot! Tur för mig att lugn är ett stående epitet för min körlärare.


Bilrelaterat: Paul McCartney, en bil och en Martha.


Kommentarer
Postat av: Meniver

svar: Ja mä ;)

2012-03-18 @ 13:46:30
URL: http://meniver.blogg.se/
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Tack så mycket! :)

2012-03-19 @ 15:09:51
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Amanda

Sv: Hahaha, jamen ellerhur! Man ba "Ehh.. okej men snälla nån George, menar du allvar eller?" xD



Dom bara råkar vara ett av de snyggaste banden som någonsin har existerat. Like, what is he talking about? I don't understand :P

2012-03-19 @ 21:43:50
URL: http://maandel.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv: Det är med tung hjärta jag berättar att jag förlorade varenda låt jag sjöng/rappade under Singstarkvällen. Även min återgivning av U can't touch this av MC Hammer, vilket är mitt paradnummer, möttes av mjäkig andraplats. Men mina moves var toppklass i alla fall.



Härligt! Var den bara seg, eller var det en helt annan knapp? Åhå! Då ska jag hålla extra utkik efter listan.



Haha, ja, men Bukkake och George i samma mening väcker nyfikenhet, speciellt om det finns en bild. Tack och lov var det ju inte en bild på den faktiska akten, då vet jag inte om jag hade velat se den. ^^



Det gör ju det. Speciellt i min klass, som alltid fick mycket, välförtjänt må jag tillägga, skäll för att så många var stökiga. Så mycket av vår tid gick åt att läraren skrek att vi skulle sitta still, sluta prata och göra det vi det de sa åt oss att göra. Så för oss som faktiskt ville jobba fick vänta med att få hjälp för att de andra elever fick skäll. Jag minns inte ens att jag någonsin fick hjälp av min musiklärare när jag skulle spela ett instrument, men det var väl för att hon insåg hur inkapabel jag var till att spela ens triangeln. Haha, det förstår jag. Man vill ju som spela det man kan, så man får skina lite också istället för att sitta och muttra och svära mellan tänderna.



Ja, jag tror han gjorde det. Men man kan inte lita på mitt tantminne. ^^



Men vad tänkte de när de kom på att de skulle använda kullersten? Man kan ju tycka att de skulle inse att det skulle bli för trångt för att köra två bilar på bredden.

2012-03-20 @ 00:28:27
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0