It's a hoax, a hoax!


McCartney: Alive and kicking.

Åh herre min skapare. "RIP Paul McCartney" gick upp som ett trending topic på twitter och tumblr gick helt bananas. Det började svämma in sådana tweets under gårdagskvällen och för två timmar sedan lade Pauls officiella hemsida ut den kommande turnéplanen, så lugna och fina allihopa! Jeez, twittrare kan inte ha mycket till liv . . Allting är dementerat och snart får de komma upp med en ny death-hoax. Men alltså, allvarligt - vem tycker att det är kul att komma på dem?

Sedan så säger de att Paul är offer för en "ny death-hoax" när "Paul is dead" drog igång 1969.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha gud.. alla som tror på det där med att Paul dog 1966 skrämmer mig lite. "Joo, titta det finns massa, massa bevis!" Och så länkar de till massa sidor som har gjort ett helt projektarbete om teorin.



Man ba... aa. Fast nej.

2012-03-26 @ 14:54:57
URL: http://maandel.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Haha, ja men eller hur. Som att dom andra Beatlarna skulle ba "Ah, men okej vad bra då hittade vi en ny Paul. Då kör vi på det då".



Det var ju Beatles själva som skapade hela hoaxet egentligen och det är DÄRFÖR alla de där "ledtrådarna" finns i låtarna och på skivomslagen och jag vet inte vad. Det är ju ett PR-trick och jag blir så irriterad när folk tar det på allvar och tror att just DOM har kommit på värsta grejen "Omg, titta vad jag hittade". Så pinsamt.



Har hört talas om den där inspelningen du nämnde men har inte hört den själv. Men ja, varför skulle George gå ut med det efter alla de åren. Och att folk tror att det är han som pratar när det uppenbarligen inte är han och inte ens låter som honom.. ja, jag vet inte. Orka :P



2012-03-26 @ 23:47:56
URL: http://maandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0