Band of brothers.



Jag har spenderat de senaste dygnen med att sitta klistrad framför datorskärmen och Band of brothers. Jag hade bestämt mig för att jag inte skulle se det trots att alla på tumblr bokstavligt talat spammade min dashboard med screencaps, citat och kärleksförklaringar. Men till slut gav jag efter och inser att jag kommer att börja spamma mina followers dashboards också. Jag har maratontittat igenom tio avsnitt och nu vet jag inte hur jag ska fortsätta mitt liv när Winters inte fortsätter att dyka upp på datorskärmen, eller när Nixon inte fortsätter dricka och Speirs kommer inte heller att springa som en maniac igenom fiendelägret. Tillochmed Chuck Norris hade blivit skräckslagen om Speirs hade kommit löpandes emot honom.

Mitt face då jag såg David Schwimmer för första gången dock .. Jag kommer nog aldrig kunna tänka mig honom i någon annan roll än Ross i vänner. Jag är glad att jag inte har sett Gossip Girl, för så skulle jag aldrig kunna föreställa mig Matthew Settle som cool och badass som Speirs är efter att ha sett honom som Rufus.


Kommentarer
Postat av: Diana

Vad roligt att höra! Leonie är verkligen en fantastisk häst på alla sätt och vis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0