Breaking news?




Okej, min första reaktion var "kan de inte hitta något mer väsentligt att skriva om när det gäller Paul?!" .. Och sedan blev jag lite sorgsen för att Linda är död. Jag tror verkligen att de fortfarande hade varit tillsammans om inte ödet vore så fruktansvärt grymt och känslokallt ibland. Hur stor Pauls förmögenhet än är så kommer han aldrig att kunna få tillbaka henne. Jag hoppas att de lyckas fixa till skogen fint så att minnesplatsen blir bevarad.

Tyvärr syns väl inte Linda särskilt bra i de flesta videos utan spelar oftast keyboard i bakgrunden. Denna video är från 1993 - fem år innan hon tragiskt nog avled.


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Tack! :D



Jag dör av skratt varje gång jag ser den! Allt är roligt med den - baskern, hur han höjer glaset, blicken, det faktum att det är mjölk - helt fantastiskt! Jag tror IT Crowd är något du skulle tycka om, så ge det en chans! Den är verkligen hilarious. :D Hahaha! "Bazinga!". Det finns många underbara gifar från The Big Bang Theory. ^^



Det är väl bra för dig och din plånboks skull, men det känns hemskt att George musik, som är så fenomenal, skulle säljas för en så billig peng. ^^



Haha, om jag nu inte kommer få gifta mig med honom på riktigt, så kan jag väl i alla fall få använda mig av The Sims för att förverkliga min dröm till en viss del! Jag har inte mycket tålamod över till barn, men i spelet, om man ledsnar på dem, så kan man åtminstone ignorera dem tills de bli omhändertagna av socialen. ^^ Samhället brukar inte uppskatta det om man gör så. Jo, det var George som ville ha så många barn. Av någon, väldigt dum, anledning valde jag att han skulle vara familjeinriktad. Facepalm. Men med karisma måste man skaffa en massa vänner, och det är bara en massa besvär. ^^



Det skulle jag! Jag skulle kanalisera Georges ande direkt jag grep tag i den där gitarren! ;) Haha, aww, stackars Ringo. Det är inte alltid lätt.

2012-04-12 @ 16:06:06
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0