And it really doesn't matter if I'm wrong - I'm right. Where I belong I'm right.


Några välkända typer som alltid passar in på min blogg.

Nytt år (coming up!) , ny bloggadress! Här hade jag tänkt hålla till så länge det behagar mig.

Jag hade inte tänkt skriva någonting speciellt kvällen till ära utan bara säga att jag hårdstartar upp bloggningen med en 30-dagars Beatleschallenge. Jag har tvingat med Ebba på tåget så att jag inte ska kunna hoppa av för tidigt, så att sägandes. Jag vet inte riktigt när challengen kommer att starta - imorgon om jag är optimistisk men annars blir det säkert på Söndag. Imorgon antar jag att man ska fira in nyår. (Vilket jag planerar att göra hemma under täcket med bra musik som sällskap.) Jag har inga intressant skivinköp att visa upp men två stycken intressanta kommande album som jag redan har skrivit notiser om i kalendern för nästa år, och det ena tog jag dessutom upp på min gamla blogg.

30 januari: Ringo Starr släpper sitt nya album "Ringo 2012".
6/7 februari: Paul McCartney släpper sitt nya album "My Valentine/kisses on the bottom". En singel finns tillgänglig. *
* - Det skiftar lite mellan olika titlar och datum.

.. Något annat? Hm, Paul McCartney's dokumentär "The love we make" har släppts på DVD/Bluray. Jag har inte sett den ännu men hoppas kunna lägga händerna på den så snart som möjligt. Jag har sett de första av hans turnédatum för den kommande turnén under 2012 och det verkar vara USA som blir förärade med hans besök.

Det var allt för idag tror jag. Ha en trevlig fortsatt helg!

The Beatles - Fixing a hole


Kommentarer
Postat av: ebba lennon ♥

oooh då vet jag att det är abbeyroad.blogg.se som gäller!!♥

2011-12-31 @ 10:44:53
URL: http://ebbamvr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0