Which Beatle are you more like?




. . Okej, jag vet att det egentligen är ganska icke-vuxet med sådana här saker men jag har en förkärlek för tester/quiz och liknande och denna dyker upp på min dashboard varenda dag, so i figured i might as well . .

Which Beatle are you more like?

John Lennon:

[] You were raised by someone other than your parents.
[x] You have been described as a hippie.
[] You get in trouble a lot at school.
[] Your star sign is Libra.
[] You are a natural leader.
[] You don't like organized religion.
[] You like cats more than dogs.
[x] You wear glasses.
[x] Your favorite color is green.
[] You hate the dark.
Total: 3


Paul McCartney:

[] At least one of your parents encouraged you in music.
[] You are the oldest child in your family. (Äldst, ja, men också enda. Se Ringo.)
[] You are a practical joker.
[ ] Your favourite color is blue.
[] You are fairly quick to show your enthusiasm.
[] You are a fan of football.
[] You are concerned with your appearance.
[] You are a vegetarian.
[] You are a Gemini.
[] You had sex at the age of 15 or younger.
Total: 0


George Harrison:

[x] Your parents are still together.
[] You are the youngest child in your family.
[x] You do well in school. (På senare tid, ja.)
[ ] You are a Pisces.
[x] You love gummy bears.
[x] You are spiritual.
[x] You are younger than most/all of your friends.
[] Your favourite color is purple.
[x] You are shy.
[x] You hate going to the dentist.
Total: 7

Ringo Starr:

[] Your parents separated when you were young.
[x] You are an only child.
[] You get sick a lot.
[] You are born under the star sign Cancer.
[] You are one of the oldest of your friends.
[x] You are picky about your food.
[x] You really like your independence.
[x] You have blue eyes.
[] Your favourite color is red.
[] You are short. (Ganska normal längd skulle jag säga så mmnope.)
Total: 4


Kommentarer
Postat av: EVELINA - art & photos

sv; jaa MACRO<3 haha=)

Ne, har aldrig sett den:p haha

2012-03-23 @ 07:58:49
URL: http://evelinaahli.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Hehe, roligt att du tycker det är intressant! :)

Jaa, jag tror också jag skulle kunna vänja mig. Men saken är den att jag har ju blandade skift, och i bland har jag ett tidigt skift direkt efter ett sent. Så då hinner jag knappt hem och lägga mig innan jag ska tillbaka. Så det är där det känns lite jobbigt. Men jag får stå ut xP



Åh, det där quizet ska jag göra någon gång när jag har tid :D

2012-03-23 @ 11:39:36
URL: http://maandel.blogg.se/
Postat av: EVELINA - art & photos

sv; det är samma som ja hade förut=)

2012-03-26 @ 21:49:50
URL: http://evelinaahli.blogg.se/
Postat av: Bea

Åhå, George, eh. ^^



Sv: Det gick betydligt bättre än mina allra första i alla fall! Jag pratade inte med en mesig pipröst den här gången, så om jag inte får jobbet så kan jag vara nöjd över det om inget annat. Det är för Xzakt Kundrelation, så jag kommer bli en kundtjänsthandläggare om jag får det. ^^



Jag skäms fortfarande över mina bristande rapinsats! Okej att sången inte var på topp, men det finns ingen ursäkt för varför jag inte krossade min motståndare i rap. Jag är bara tacksam att jag inte rappade till Love Shack, för hade jag förlorat i det, så hade jag gett upp Singstar på direkten!



Du kom på det i alla fall. :P Jag är så teknisktinkompetent att jag aldrig hade fattat att det var det som gjorde att listan inte shufflades. Det är en prägel som vettiga människor inte skulle ha någoting emot. ;)



Haha, du skulle ha börjat kräva lön för att du fick agera musiklärare. Det var inte mer än rätt. ^^



Det kanske är en enda stor konspiration för att få mindre bilister, få dem att ta bussen istället och på sätt rädda miljön. ;)

2012-03-26 @ 23:21:52
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: EVELINA - art & photos

sv; haha precis :p men va ganska irriterad i morse men nu känns det bra :D

2012-03-27 @ 12:31:53
URL: http://evelinaahli.blogg.se/
Postat av: Isabella

sv; Ja det var helt otroligt intressant, och hemskt, men jag är ändå sjukt tacksam att få höra någon som har upplevt allt på riktigt, vi är ju en av de sista genarationer som har möjligheten till det!

2012-03-27 @ 16:04:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Caroline

Svar: Japp hon är en liten tuffing. =)

Men han är en väldigt snäll ändå för att vara shettis =)

2012-03-28 @ 13:42:43
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: EVELINA - art & photos

sv; tack :) krya :D och ja har seminarium idag och ska snacka as mycket xD får se hur det kommer gå :P

2012-03-29 @ 10:42:24
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0